Kontrola

Veoma je važno da redovno kontrolišete Vaše vozilo. Na taj način ćete ne samo izbeći neprijatne situacije i skuplje kvarove, već ćete i doprineti svojoj i tuđoj bezbednosti u saobraćaju. Takođe, redovno održavanje je uslov za trajanje garancije na novim vozilima.

Interval redovnog održavanja varira od vozila do vozila, kao i delovi koje treba zameniti ili proveriti. Najbolje je da u servisnoj knjižici za Vaše vozilo pogledate tačno šta i kada treba raditi, ili da se konsultujete sa ovlašćenim serviserom za Vaše vozilo.

Svakodnevna kontrola

Svakih par dana ili pre svakog dužeg puta potrebno je proveriti sledeće:

  • Nivo rashladne tečnosti motora
  • Nivo ulja u motoru
  • Nivo ulja u automatskom menjaču
  • Nivo kočione tečnosti
  • Nivo tečnosti u sistemu kvačila (kod hidrauličnog kvačila)
  • Nivo tečnosti u sistemu servo upravljača
  • Signalizaciju (sva svetla i sirena)
  • Stanje i pritisak svih pneumatika na vozilu (uključujući i rezervni)
  • Da li negde cure voda, gorivo, ulje i druge tečnosti
  • Rad i slobodan hod komandi za kočnice i kvačilo
  • Rad ručne kočnice
  • Rad nehanizma upravljača
  • Rad svih prekidača i instrumenata

Redovno održavanje

Benzinski motori

15.000km ili 12 meseci

  • Ulje za motor
  • Filter ulja
  • Filter za vazduh kabine

30.000km ili 24 meseca

  • Filter za vazduh motora

45.000km ili 36 meseci

  • Rashladna tečnost
  • Svećice

60.000km ili 48 meseci

  • Filter za gorivo
  • Klinasti kaiševi

90.000km ili 72 meseca

  • Lambda sonda
  • Zupčasti kaiš
  • Zatezač zupčastog kaiša
  • Ulje za automatski menjač

Na svakom servisu treba pregledati i posle pregleda očistiti,podesiti,popraviti i/ili zameniti ukoliko je neophodno:

  • Filter za vazduh motora
  • Filter za gorivo
  • Sve cevovode i gumene vodove za gorivo
  • Crevo benzinskih para iz rezervoara i čep rezervoara za gorivo
  • Svećice
  • Razvodni mehanizam
  • Zupčasti kaiš
  • Klinaste kaiševe
  • Kočnice (diskove i pločice)
  • Letvu i glavu upravljača i manžetne na letvi
  • Radni fluid za klimatizaciju

 

                           Redovno održavanje

Dizel motori

20.000km ili 12 meseci

  • Ulje za motor
  • Filter ulja
  • Filter za vazduh kabine

40.000km ili 24 meseca

  • Filter za vazduh motora
  • Rashladna tečnost
  • Filter za gorivo

80.000km ili 48 meseci

  • Zupčasti kaiš
  • Zatezač zupčastog kaiša
  • Ulje za automatski menjač

Na svakom servisu treba pregledati i posle pregleda očistiti, podesiti, popraviti i/ili zameniti ukoliko je neophodno:

  • Filter za vazduh motora
  • Filter za gorivo
  • Sve cevovode i gumene vodove za gorivo
  • Crevo benzinskih para iz rezervoara i čep rezervoara za gorivo
  • Razvodni mehanizam
  • Zupčasti kaiš
  • Klinaste kaiševe
  • Kočnice (diskove i pločice)
  • Letvu i glavu upravljača i manžetne na letvi
  • Radni fluid za klimatizaciju
man-colors

Dijagnostika

U mogućnosti smo da vam ponudimo najsavremeniju auto dijagnostiku pomoću najnovijeg dijagnostičkog uredjaja Bosch KTS 540 koji je namenjen svim putničkim vozilima. Za samo par minuta jednostavnom bluetooth vezom sa računarom na vašem automobilu možemo pronaći kvar ili grešku.

Ovaj uređaj omogućava čitanje memorijskih grešaka i osnovna podešavanja na sistemima za ubrizgavanje i paljenje kod svih bezninskih i dizel motora, instrument tablama, klima uredjajima, automatskim tip tronic menjačima, ABS sistemu, vazdusnim jastucima i ostalim elekstronskim uređajima. Omogućene su i druge funkcije kao što su adaptacija novih delova (instrument table, imobilajzera, ključeva…), resetovanje servisnih intervala…

Servisiranje auto klima

AUTO KLIME su sastavni deo opreme na novim tipovima automobila.
Svaki klima uredjaj je potrebno odrzavati i time znatno produziti radni vek.
Redovnim odrzavanjem auto klime omoguzava se ispravan rad, sto podrazumeva pre svega cist i svez vazduh u kabini, otklanjanje neprijatnih mirisa, nikotina i bakterija.

Preporucuje se kontrola uredjaja jednom godis¡nje.
Proizvođači motornih vozila (a i auto klima), preopručuju zamenu polen filtera na svakom servisu od 10.000 km. Neprijatan miris iz klime znači da je potreban temeljan tretman čišćenja specijalnim sredstvima, aparatima. Kvalitet vazduha kao najbitniji faktor koji boravi u kolima zavisi od kvaliteta i čistoće filtera u unutrašnjoj jedinici klima uređaja.
Vlažna, prljava i tamna mesta unutar klima uređaja pogodne su za razmnožavanje bakterija, gljivica i mikroorganizama.

Osvojite 10% popusta